Wat jammer dat je niet langer lid kan of wil zijn! Natuurlijk helpen we je ook hierbij, al zouden we het zeer op prijs stellen om te horen waarom je het op wilt zeggen. Dit kun je mailen naar [email protected] zodat wij de app nog beter kunnen maken in de toekomst.
Je kunt al je abonnementen met iOS altijd beheren, direct op de telefoon. Zie deze link van Apple over hoe je dit binnen enkele minuten kunt aanpassen: